Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

BAŞARI İÇİN KUSURSUZLUĞU HEDEFLEDİK.

Baday Otomotiv geçmişten günümüze üstün servis hizmeti,uzman kadrosu, titiz çalışmaları ve koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesi ile Renault Baday Yetkili Servisi olarak çalışan bir kuruluştur.

Firmamız, kurmuş olduğu kalite yönetim sistemi ile kişilerin değil sistemin yönettiği kurumsal bir firma olup, faaliyet gösterdiği otomotiv sektöründe örnek ve önder bir firma olarak müşterilerine en iyi ve en doğru hizmeti sunmayı hedeflemektedir.

Servis hizmetlerinde farklılığı yakalayarak müşterilerine devamlı yenilikler sunacak ve müşteri şikayet ve isteklerini değerlendirerek sürekli iyileştirmeyi sağlayacaktır.

Günümüz Pazar şartlarında ayakta durabilmenin en önemli kurallarından birisi olan , müşteriye verilen hizmet kalitesini arttırmak , kalite politikamızın başında gelmektedir.

Çağdaş hizmet anlayışının gerektirdiği kaliteli işçilik, orijinal yedek parça, garanti ve servis hizmetleri alanında sürekli gelişen teknolojiyi takip ederek uzman personelimiz ile birlikte, siz değerli müşterilerimize servis içi ve servis dışı en iyi hizmeti vermeyi amaç edinmiştir.

Müşteri memnuniyetini arttırmak markamıza bağlı müşteriler yaratmak, çalışanlarımızı firmanın amaç ve hedefleri konusunda sürekli bilgilendirmek ve gerekli eğitimleri almalarını sağlamak kalite politikamızdır.

Twitterda Bizi Takip Et

MODELLER
Neden Biz ?
    Dürüst, açık, net ve güven verici duruşuyla müşterilerinin, tedarikçilerinin ve toplumun saygısını kazanan BADAY; insana odaklı misyonunu, sürdürülebilir kaliteye öncelik veren çalışma anlayışını, nitelikli insan gücünü gelişen teknolojiyle birleştiren çalışma şeklini ve deneyimini otomotiv sektörüne de aktarmak üzere harekete geçmiştir.
Bizi Takip Edin